The Awesome Of Me
AboutShoutbox & CredsGalleryEntries

اَللّهُ
Sunday 18 December 2011 | 09:09 | 0 comments
Ya allah , aku sygg sngtsngt kat Engkau . aku bersyukur dengn apeyg aku ade skrg nihh Ya Allah . Terimakaseh sbb tkdir kan aku golongan yg lemah . Terimakaseh . Aku cintakn Engkau selamalamanya . Kau lhaa maha berkuasa .



" Eh , Knp ak nihh ? Mcm tkcaye . Okayy lhaa . 
ak jady cam nihh sbb aku terbaca post at fb . 
ak feel ssuatu . Then , post tuh menjady kan ak ingin mengucap 
TERIMAKASEH ! . Tpy , rugi , 
Tkboleh FTF . (FaceTooFace) . 
Emm ,org kate . 
dgn solat , mmbca Al quran , i2 lhaa 
cra mengucapkan TERIMAKASEH . 
Okayy . Ak dha wake up skrg . 
Kmbali ke hidup yg lbih smpurna . 

Yes memang . Memang tkde manusia yg smpurna 
dimuka bumi ini . Tpy , kita cuba utk lebih yakin . 
dan mengharap kita boley jdy yg TERSEMPURNA 
didunia dgn mengikut arahan-Nya . 
Betol tk ? 
Knp bru skrg ak feel camni ? 
Gom ak kans? >,<
Okayy lhaa tuhh . 
Post nihh lhaa yg ak read at fb tuhh . 

Ya اَللّهُ, mengapa wanita sering menangis?

Jawabnya: Kerana wanita itu unik.
Aku ciptakan ia sebagai makhluk istimewa

*KU kuatkan bahunya untuk menjaga anak anaknya
*KU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman
*KU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia
*KU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah
*KU beri dia naluri untuk mencintai anak anak dalam keadaan apapun
*KU kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman
walau disakiti oleh "orang" yang ia sayangi

Wanita mahluk kuat, tapi jika satu saat dia menangis itu kerana KU beri dia air mata untuk membasuh luka batin & memberi kekuatan baru

WANITA, KAMU ISTIMEWA ~

Older Post | Newer Post